En eftermiddag med refleksion og faglig fordybelse, hvor vi arbejdede med accept og hvordan vi kan styrke både den individuelle og kollektive trivsel gennem små justeringer i hverdagen. Øvelserne blev bundet sammen af refleksioner, erfaringer og en fælles nysgerrighed på egen praksis. Stemningen bar præg af nærvær, tillid og faglig generøsitet.