En eftermiddag med refleksion og faglig fordybelse, hvor vi arbejder med accept og hvordan vi kan styrke både den individuelle og kollektive trivsel gennem små justeringer i hverdagen. Øvelserne bliver bundet sammen af refleksioner, erfaringer og en fælles nysgerrighed på egen praksis.