En eftermiddag med refleksion og faglig fordybelse, hvor vi arbejdede med selvregulering og hvordan vi kan styrke både den individuelle og kollektive trivsel gennem små justeringer i hverdagen. Øvelserne blev bundet sammen af refleksioner, erfaringer og en fælles nysgerrighed på egen praksis. Vi gik derfra med både ro, inspiration og nye perspektiver på praksis.