Jeg blev booket til afholde en klynges TRIO møde. Med refleksion og faglig fordybelse, arbejdede vi med spejling, nervesystemet og det pædagogiske ansvar for at skabe trygge rammer. Dagen bød på praksisnære øvelser og vigtige samtaler om det, vi ofte mærker – men sjældent sætter ord på i en travl hverdag. Stemningen bar præg af nærvær, tillid og faglig generøsitet.