Kære Torben.Det var for mange en stor øjenåbner, at vejrtrækningen har så stor indflydelse på vores helbred og trivsel.Tak for din behagelige måde at være på og din rolige guidning. Som du nok kunne høre,var nogle lidt usikrepå hvad du ville byde på, men du fik dem beroliget og overbevist om at det ikke er farligt. Der er en dejlig ro på folk i dag,–så ”chefen” takke